Na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/ zamówisz audyt sklepu internetowego.
Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja firmy, przedsiębiorstwa lub spółki pod kątem różnych aspektów, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także analiza możliwości przyszłego rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza więc audyt SEO? Jest to skrupulatna analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak meta opisy i tytuły, strukturę nagłówków, kod strony, prędkość wczytywania się strony i wiele mniej i bardziej znaczących elementów. Oprócz samego wykazania uchybień i błędów, w szczegółowym audycie SEO muszą być zamieszczone także wytyczne co do rozwiązania wymienionych problemów.
Audyt SEO bada witrynę internetową pod względem zawartości strony, użyteczności, zgodności ze normami W3C, a także prawidłowości kodu. Poza tym sprawdzane jest też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, aby wskazała ona wszelkie dysfunkcje strony i – co kluczowe – zaleciła działania, które umożliwią ich naprawę.
Audyt SEO – darmowy czy płatny?
W internecie znajduje się dużo stron oraz narzędzi, przy użyciu których można natychmiast i za darmo wykonać audyt SEO strony internetowej. Zalety tej opcji? Cena i szybkość. Minusy? Całe mnóstwo. Darmowe narzędzia czy też okrojone dema z ograniczaną funkcjonalnością, nie są idealne. Jeżeli już przyuważą pewne nieprawidłowości na stronie, to zapewne nie wszystkie. Dużo problemów (np. w kodzie) dostrzec można tylko w trakcie analizy przeprowadzonej przez specjalistę w danym obszarze, a nie algorytm.
Na audyt SEO wykonywany przez agencję czeka się z reguły od kilkunastu dni do około miesiąca. Termin na dostarczenie raportu powinien zostać wskazany w umowie zawartej z agencją, która podjęła się jego zrealizowania. Audyt płatny umożliwia wykrycie wszystkich istotnych problemów ukrytych na stronie. Jeśli strona została utworzona na otwartym szablonie bądź na platformie pokroju Magento czy Shoper, to elementów do naprawienia może być dużo. Kiedy strona powoli się ładuje, a na ważne dla klienta frazy wyświetla się daleko za pierwszą setką wyników wyszukiwania, to również są to znaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest odpowiednim rozwiązaniem.
Audyt SEO – co pokaże, jeśli będzie przeprowadzony starannie
Sumiennie zrealizowany audyt SEO może ujawnić szereg wad witryny, między innymi:
- wolne ładowanie się strony w wersji na urządzenia mobilne oraz na komputer,
- błędy w wersji mobilnej strony, np. zbyt wolne ładowanie się różnych elementów,
- brak tłumaczeń wersji językowych strony,
- poprawność w hierarchii nagłówków,
- problemy z dostępem do witryny dla robotów,
- powody niskiej widoczności witryny na frazy kluczowe,
- brak lub źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
- brak tytułów i opisów meta,
- słaba jakość zawartości strony,
- jakość kodu witryny,
- faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
- brak czy też źle wykonana integracja z narzędziami Google (np. Google Analytics)
.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]