Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Istotne informacje o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO. Przekonaj się!

Jeśli posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy posłuchać wskazówek specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak m.in. Rambler, DuckDuckGo bądź Bing, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to realne bez doradztwa ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy solidnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w kilku punktach naświetla, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • zdolność oceny budżetu i czasu potrzebnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od szczegółowego audytu strony.

Przedstawicielka Google podkreśla również, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym pierwsze rezultaty dopiero po paru miesiącach pracy.