Zamów pozycjonowanie i optymalizację stron www
Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności ,które dążą do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w efekcie prowadzi do zwiększenia liczby transakcji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, usługi bądź produktu.
Algorytm Google analizuje każdą stronę www w oparciu o w przybliżeniu 200 różnych faktorów. Efekt tej ewaluacji przesądza o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na konkretną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają np. linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), prędkość ładowania, jak również jakość contentu.
Wyszukując w przeglądarce Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie przedstawiona lista stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do wpisanego hasła. Które adresy pojawią się w wynikach na topowych pozycjach? Na pewno te, których zawartość jest starannie nasycona trafnymi słowami kluczowymi. a przy tym niepowielona z innych witryn. Na pozycje wpływ ma również właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), a także różnorodność linków przychodzących do naszej strony.
Czy warto zlecić pozycjonowanie sklepu albo strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, stąd zaleca się oddać optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów i stron specjalistom. Odpowiednim wyborem będzie agencja SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich firmach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale również programowania czy prowadzenia kampanii Google Ads. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron www w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż usług albo wyrobów firmy. Prowadząc własna działalność niemądrze jest współcześnie nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, natomiast nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznesowi konkurenci nie ustają w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Według statystyk aż 97% klientów sprawdza online informacje o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony bądź sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w Google niesłychanie zwiększa szansę, że internauta skorzysta z naszej oferty.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]